Ze swiata architektury – Firma zajmująca się rozwojem i kulturą nieruchomości stworzyła wystawę podkreślającą potrzebę „walki o piękno”

Dzięki uprzejmości Westbank.
Beauty.
jak to ujął Umberto Eco, nigdy nie było absolutne i niezmienne, ale przybrało różne aspekty w zależności od okresu historycznego i kraju .
Jak więc dziś definiuje się piękno w naszym coraz bardziej zglobalizowanym świecie.
Być może bardziej interesującym pytaniem jest to, czy dojście do takiego wniosku pozostaje istotne dla naszego społeczeństwa.
I Gillespie uważa, że tak.
Założyciel Westbank, firmy deweloperskiej i kulturalnej z Vancouver, Gillespie zrealizował wiele projektów w swojej karierze, budując wraz z nimi swoistą koncepcję piękna, która przenika każde nowe przedsięwzięcie i ukształtowała jego firmę.
misja tworzenia bardziej warstwowych, złożonych i wzbogacających wyników.
Projekty takie jak BIG.
S Vancouver House czy Albergo Kuma z Kengo Kuma proponują nową dynamikę dla miasta Vancouver, w której deweloper wygląda poza zwykłym zwrotem z inwestycji, skupiając się na budynkach.
potencjał do wywołania zaangażowania społecznego i zmiany lub, jak stwierdził Bjarke Ingels w przedmowie, napisał dla Westbank.
Książka Fight for Beauty ., w której budynki wyglądają pięknie, ponieważ pięknie się sprawują..
Książka przybrała nową formę jako wystawa w Vancouver o tej samej nazwie, z mnóstwem projektów zleconych przez Westbank, a także z przedmiotów z kolekcji firmy.
Architektura, sztuka i moda łączą się w przestrzeni jako dowód miejsca piękna i wartości w naszym współczesnym społeczeństwie.
– Zbyt często piękno jest błędne, a zatem pomniejszane, jako ozdobna falbana, ostatni szlif lub kamuflaż tego, co naprawdę działa pod spodem.
pisze Gillespie we wstępie do książki.
Nigdy nie widzieliśmy piękna jako czegoś mniej istotnego. Dzięki uprzejmości Westbank Przy wejściu na wystawę wiersz Fight for Beauty, ożywiony neonem, stanowi inspirującą propozycję, gdy odwiedzający rozpoczynają trasę audio lub z przewodnikiem.
Przebiegnięcie przez środek pawilonu to kultowy, rzeźbiony szklany las stworzony przez Omer Arbel, 16.480, który właśnie został rozbudowany, by zajmować całą długość placu, dla którego został stworzony na zamówienie.
Drzewa instalacyjne.
powstają z krajobrazu zbudowanego z palonych bloków drewna i tworzą wciągającą osłonę światła o wysokości do sześciu metrów.
Ten dramatyczny utwór dzieli światło reflektorów wykonanych na zamówienie i The Butterfly Fazioli zaprojektowanych przez Venelina Kokalova, dyrektora projektu w Bing Thom Architects, makietę Rising Zhang Huana oraz latarnie Martina Boyce a zawieszone z góry.
Iconic W całym pawilonie znajdują się modele architektoniczne i kamienie milowe, w tym Alberni Kuma i BIG.
s Vancouver House i Serpentine Pavilion.
Dzięki uprzejmości Westbank Wystawa skutecznie zanurza odwiedzających w środowisku, które wychwala piękno roli w naszym codziennym życiu, prowadząc do pytania: o co walczymy, gdy walczymy o piękno.
Jeśli, jak twierdzi Eco, piękno definiowane jest i przekształcane przez jego kontekst, nie ma sensu nalegać na purystyczną i romantyczną koncepcję tego terminu.
Walka o piękno.
to właściwie walka o nową konstrukcję jej definicji, która odzwierciedla bardziej demokratyczny obraz tego, co ma wartość poza estetyką.
Walka o urodę jest otwarta dla publiczności od 14 października do 17 grudnia 2017 r.
i znajduje się na placu na zewnątrz Fairmont Pacific Rim.
[przypisy: Szczeniaki owczarka niemieckiego długowłosego, wdrożenia magento, wiercenie w żelbecie ]

Powiązane tematy z artykułem: Szczeniaki owczarka niemieckiego długowłosego wdrożenia magento wiercenie w żelbecie