Wygodnym elementem konstrukcyjnym zawieszenia jest profil okragly

Wygodnym elementem konstrukcyjnym zawieszenia jest profil okrągły. Wypuszcza się tu z płyty osłonowej pręt 030 z przyspawaną poprzeczką uniemożliwiającą zsunięcie się płyty z podparcia. Obciążenie przekazuje się poprzez przyspawaną do pręta 030 podkładkę stalową na konstrukcję stalowego wspornika osadzonego w ścianie poprzecznej. Tutaj także dla zmniejszenia miejscowych docisków zastosowano niewielką poziomą płytkę podpierającą nośny płaskownik wspornika. Zwraca uwagę filigranowa konstrukcja całego zawieszenia. W innym rozwiązaniu elementem zawieszenia zatopionym w ścianie osłonowej jest także pionowo ustawiony płaskownik. Nie ma jednak poziomej płytki rozładowującej nadmierne naciski przy krawędziach. Zamiast nich wprowadzono specjalne zbrojenie 6 przejmujące siły z płaskownika i przekazujące je w głąb elementu. W ten sposób zabezpieczono się także przed lokalnymi dociskami w dół na drugim końcu płaskownika. [więcej w: firma zbrojarska, węże do piaskowania, Skoki tandemowe ]

Powiązane tematy z artykułem: firma zbrojarska Skoki tandemowe węże do piaskowania