Budownictwo i architektura : Zamknij The Gap Zwycięzcy konkursu

2011 d3 d3 i Transportation Alternatives z przyjemnością ogłaszają zwycięzców.
Close The Gap.
konkurs na projekt, który zaprosił architektów, architektów krajobrazu, projektantów miejskich, inżynierów i studentów z całego świata do wyobrażenia o ukończeniu East River Greenway.
Zgłoszenia od pla.net Architekci i zespołu projektantów Jamesa i Madeline Stokoe zostały wybrane przez jurorów do ich wybitnej pracy.
Konkurs wymagał propozycji, które zasadniczo zmieniły sposób, w jaki ludzie poruszają się po Manhattanie, wypełniając lukę 22-blokową wzdłuż East River.
Więcej informacji na temat nagród konkursowych po przerwie.
Konkurs przyciągnął odpowiedzi z całego świata, z 22 krajów, od Kanady po Iran.
powiedział Sandy McKee, dyrektor Yoshihara McKee Architekci i współkoordynator konkursu d3.
– Wszyscy założyli, że możemy przeprojektować Nowy Jork, aby uczynić go lepszym miejscem do życia.
Zaczęliśmy rywalizację, gdy cel zamknięcia East Side Gap wydawał się niemożliwym marzeniem, ale jesteśmy teraz o krok bliżej innowacyjnych, przemyślanych i ekscytujących pomysłów do odkrycia.
Pierwsza nagroda 01 – zwycięskie zgłoszenia przewidują tętniące życiem nabrzeże East Side, które umożliwia pełne wykorzystanie możliwości transportu miejskiego.
powiedział Paul Steely White, dyrektor wykonawczy ds.
alternatyw komunikacyjnych.
.
Z zespołu pla.net skupiamy się na zwiększeniu dostępu do otwartej przestrzeni na Manhattanie, z myślą o integracji nowej i starej infrastruktury z projektem Stokoe, który wzywa nas do ponownego odkrycia mocy, potencjału i historii East River, te zespoły pokładały nadzieje niezliczonych mieszkańców East Side i ożywiły je.
pierwsza nagroda 02 Wcześniej w tym miesiącu prezydent Bloomberg zatwierdził umowę dotyczącą zamiany gruntów, która pozwoli na ukończenie East River Greenway.
Sprzedając trzy nieruchomości Narodom Zjednoczonym, miasto będzie miało fundusze na uzupełnienie 22-blokowej luki wzdłuż zielonej drogi East River.
Popyt na nabrzeże stale rośnie na Manhattanie, czego rezultatem jest zielona droga otaczająca praktycznie całą wyspę, z wyjątkiem linii brzegowej East River w Harlemie powyżej 120.
ulicy i przepaści między ulicami East 38th i East 60th.
W rezultacie East Side ma obecnie najniższy stosunek otwartej przestrzeni do mieszkańców i pracowników w mieście.
Zlikwidowanie tej luki w East River Greenway w końcu zapewni więcej otwartej przestrzeni na nabrzeżu East Side i umożliwi dostęp do aktywnego transportu, takiego jak jazda na rowerze i spacery.
pierwsza nagroda 03 d3 współreżyserów konkursowych Sandra McKee i Gregory Marinic złożyli jury złożone z architektów, architektów krajobrazu i interesariuszy rewitalizacji East River.
Wśród jurorów znalazła się Victoria Marshall, Till Design; Michael Szivos, softLAB; Paul Steely White, Executive Director Transportation Alternatives; Audrey Matlock, Audrey Matlock Architect; Rob Rogers, Rogers Marvell Architekci; Hiroki Yoshihara, Yoshihara McKee Architekci; Steve Vaccaro, Przewodniczący Alternatyw dla Transportu East Side Committee; Mark Thompson, przewodniczący społeczności Manhattan Board Six; i Laurie Beckelman, Beckelman + Capalino.
pierwsza nagroda 04 Aby uzyskać więcej informacji na temat konkursu i zwycięskich prac, odwiedź ich oficjalną stronę tutaj.
[patrz też: okno połaciowe, waga pręta fi 6, hurtownia elektryczna piaseczno ]

Powiązane tematy z artykułem: hurtownia elektryczna piaseczno okno połaciowe waga pręta fi 6